Sila Hubungi 019-2070 466 Jika Tuan/ Puan Memerlukan Perkhidmatan :- Sewaan DartBoard Stand | Khidmat Chalker @ Umpire | Pengelola Pertandingan | Perundingan Kejurulatihan | Pengiklanan Secara Atas Talian. Kami Sedia Membantu !!!

21 May 2018

BDO WORLD DARTS TROPHY 2018

Berikutan kejayaan Kejuaraan Dart Professional World Lakeside, kini The BDO World Darts Trophy kembali lagi. 

Lima hari pemain Dart bertaraf kelas dunia datang ke Preston Guild Hall Mei / Jun ini menampilkan 32 lelaki dan 16 wanita terkemuka di dunia termasuk Scott Waites, Glen Durrant, Scott Mitchell, Trina Gulliver dan Anastasia Dobromyslova. 

Dari 30 Mei hingga 3 Jun, para pemain dunia bertarung untuk mendapatkan hadiah lebih daripada £50,000. Pemenang Kejuaraan Dart Profesional Dunia, Glenn Durrant, juara World Ladies 10 kali, Trina Gulliver, Scott Mitchell, Juara Dunia 3  kali Lakesper Anastasia Dobromyslova, dan pemain tempatan yang menangi Juara Dunia Lakeside, Lisa Ashton.

Untuk kedua kalinya, Jagoan asia dari Brunei iaitu Pengiran Mohamed  akan beraksi di Preston Guild Hall untuk menebus kekecewaan edisi yang lepas apabila hanya berjaya berada di Top 40 kejohanan.

Untuk perlawanan pertama, Pengiran Mohamed akan bertemu Scott Mitchell berusia 47 tahun dari England. Semoga Pengiran Mohamed membawa berita gembira utuk peminat Dart sekitar Asia khususnya Brunei dan Malaysia.


#ItsAllAboutDarts

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...