Sila Hubungi 019-2070 466 Jika Tuan/ Puan Memerlukan Perkhidmatan :- Sewaan DartBoard Stand | Khidmat Chalker @ Umpire | Pengelola Pertandingan | Perundingan Kejurulatihan | Pengiklanan Secara Atas Talian. Kami Sedia Membantu !!!

18 February 2016

COMPRESSOR VS MESCA

Sesi bergambar di antara Compresssor Darters dan Mesca

17 Februari 2016 jam 9.00 pm bertempat di Markaz PDCkajang telah berlansungnya perlawanan dart persahabatan di antara Kementerian Pendidikan Malaysia ( Mesca ) dan Compressor Darters.

Tujuan perlawanan persahabat ini adalah untuk menguji kekuatan mental fizikal serta taktikal pasukan dart Mesca yang akan menyertai Kejohanan Dart Makswip 2016 yang akan berlansung pada 20 & 21 Feb ini di Rumah Kelab PPTD Kuala Lumpur

Keputusan perlawanan

Suasana dan aksi pemanas badan sebelum perlawanan bermula

Kelihatan pemain dart nombor satu Mesca ( baju hitam + cekak pinggang ) begitu teruja dengan persembahan rakan sepasukan.

Candid ! 

Keputusan penuh boleh lihat di gambar nombor dua. Terima kasih kepada tokeh PDCkajang Mr.Sam kerana menjemput Amindarts sertai perlawanan persahabatan ini, terima kasih juga untuk Pengurus dart Mesca Abg Man yang bersungguh membawa begitu ramai pemainnya. Tak lupa terima kasih pada RJ dan AK yang sudi datang. Game memang enjoy, sebab semua bagus.

Apa-apa pun Tahniah dan selamat berjaya untuk pasukan Mesca dan JPA di Kejohanan Dart Makswip nanti....

Hah ! JPA ?

#ItsAllAboutDarts

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...