Sila Hubungi 019-2070 466 Jika Tuan/ Puan Memerlukan Perkhidmatan :- Sewaan DartBoard Stand | Khidmat Chalker @ Umpire | Pengelola Pertandingan | Perundingan Kejurulatihan | Pengiklanan Secara Atas Talian. Kami Sedia Membantu !!!

8 May 2015

BAGUS BERMAIN DART ANDA PASTI DITAJA

Korang pernah baca artikel dari Metro Ahad mengenai pemain dart No.1 Malaysia bertajuk " Papan Dart Ubah Hidup Latif " tak ?

Jika sudah baca pasti korang mengerti bahawa Dart bukan sahaja sukan semata-mata tetapi mampu mengubah hala tuju seseorang ke arah positif mahupun negatif bergantung kepada empunya diri.

Dan...jika korang bermain dart dengan bagus pasti ada rezeki yang akan menghampiri anda untuk di taja. Lihat screenshot dari sahabat kita ini...

Tahniah Amindarts ucapkan kepada sahabat kita ini kerana di tawarkan untuk bermain bersama pasukan dart yang boleh di kategori sebagai " elit " di persada dart Malaysia akan tetapi mungkin sahabat kita ini belum bersedia sepenuhnya untuk menyahut tawaran yang diberikan. In shaa allah mungkin ada hikmah di sebalik penolakan tawaran oleh sahabat kita ini. 

#DartUntukSemua #BersahabatMelaluiDart #ItsAllAboutDarts

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...