Sila Hubungi 019-2070 466 Jika Tuan/ Puan Memerlukan Perkhidmatan :- Sewaan DartBoard Stand | Khidmat Chalker @ Umpire | Pengelola Pertandingan | Perundingan Kejurulatihan | Pengiklanan Secara Atas Talian. Kami Sedia Membantu !!!

25 February 2014

Promo SEDA Single Series 2014 - Series 1


4 comments:

Anonymous said...

Assalammualaikum/Selamat sejahtera. Saya ingin meminta pertolongan pihak admin blog ini dalam menjalankan kajian saya berkenaan perkembangan Dart di Malaysia. Kalau pihak admin tidak keberatan, saya ingin meminta bantuan pihak admin untuk membuat sebuah artikel serba sedikit tentang perkembangan dart di Malaysia. :) Saya berharap sangat pihak admin dapat membantu saya. Terima Kasih.

Amin Mutalib said...

Waalaikumussalam....

Cik Lissa Lalissa....untuk makluman, pada 2012 Bumidarts bersama Karangkraf mmg ada perancangan untuk membuat kajian perkembangan sukan dart di Malaysia akan tetapi projek tersebut tergantung separuh jalan atas sbb2 tertentu dan masih lg dalam perbincangan.

Dan sy sebagai admin blog ini bukanlah seorang pakar dalam sukan dart untuk dibuat rujukan. Anda lebih layak untuk merujuk kepada yang lebih pakar. Penubuhan blog ini hanya lah suka-suka dan hanya untuk memeriahkan sukan dart di Malaysia...

Anonymous said...

Bro Amin, SUkan Dart ni patutnya dah dipertandingkan di Sukan Sea. Harap Pihak-pihak berwajib melobi dan menyuarakan pendapat saya ini. Di sinilah MDF,SEDA,KLIDA ( sebahagian ) menjalankan tanggungjawab mereka sebagai badan induk sukan dart di malaysia. Sukan Dart semakin meningkat popular sejak saya bermain 15 tahun yg lalu. Sukan ini tidak lagi hanya dimainkan di pub/kelab tetapi lebih kepada sukan teras dlm sesetengah kejohanan PBT/Badan Berkanun dsb. 2017 kita kan menjadi tuan rumah sukan sea, jadi buatlah sesuatu MDF.

Amin Mutalib said...

Encik/ Puan Anonymaous...tanpa bayaran tetapi kerana minat pada sukan dart wujudlah blog ini....untuk makluman sekali lg, blog amindarts ini hanya lah blog peribadi dimana admin hanya mahu memeriahkan sukan dart di negara ini.Saluran media memainkan peranan penting dalam menyampaikan maklumat kepada peminat sukan ini untuk terus berkembang dan maju. Itulah matlamat admin.

Pertanyan mengenai dipertandingkan dart di Sukan Sea, bagi admin biarlah Persatuan/kelab yang dipertanggungjawab yang menjalankan tugas mereka. Sama2 kita nantikan.

Untuk makluman MDF telah dibubarkan dan digantikan dengan Malaysia Darts Association ( MDA ) Presiden Nancy Ambrose sebarang pertanya boleh email terus ke nancyambrose48@gmail.com / sugu@seda.org.my

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...