25 January 2013

Compressor Darters : Peraturan Baru

Pengumuman :

Bermula game GMH4.0 02 March 2013 pihak AJK Compressor Darters telah menetapkan dan meluluskan untuk digunakan pakai peraturan-peraturan baru seperti berikut:

1. Bagi para peserta pada game GMH3.0 yang telah berada pada top 2 looser pool tidak dibenarkan berada di looser pool lagi dan mesti bermain di winner pool. Jika dengan takdir ilahi selepas pusingan round robin dan utk game 2nd round berada di looser pool peserta tersebut secara automatinya di disqualified dari bertanding di looser pool. 

2. Bagi para peserta GMH3.0 yang telah berada pada top 4 winner pool tidak dibenarkan berada di looser pool lagi dan mesti di game 2nd round bermain di wiiner pool. Jika dengan takdir ilahi selepas pusingan round robin dan utk game 2nd round berada di looser pool peserta tersebut secara automatinya di disqualified dari bertanding di looser pool. 

3. Kemenangan percuma akan diberi kepada peserta yg ditakdirkan akan berentap dengan peserta yang didisqualified tadi.

4. Pengunaan barang larangan seperti dadah dan alcohol adalah dilarang semasa game GMH. Kemenangan adalah sebab diri bukan dipengaruhi oleh mana2 bahan larangan.

5. Entry fees wajib dibank in sebelum 25hb February 2013 No akaun Maybank 162487121398 ( Khairi Adnan bin Ismail )

AJK merasakan peraturan looser pool ini logik diguna pakai bagi para peserta tidak menyalahguna objektif looser pool @ 2nd chance rack ini diadakan. Tujuan ia diadakan bagi para peserta novice membina semangat dan bertempur pada skill yang sama level. Para peserta juga dapat mengukur skill memasing dan memberi peluang kepada kenkawan darters yg baru hdk berjinak dgn game darts ini.

Sekian.

##Kredit : FB Compressor Darters

No comments:

Post a Comment