Sila Hubungi 019-2070 466 Jika Tuan/ Puan Memerlukan Perkhidmatan :- Sewaan DartBoard Stand | Khidmat Chalker @ Umpire | Pengelola Pertandingan | Perundingan Kejurulatihan | Pengiklanan Secara Atas Talian. Kami Sedia Membantu !!!

4 May 2018

MOMO ZHOU WANITA CHINA PERTAMA KE DART PIALA DUNIA 2018

MOMO ZHOU akan menjadi wanita pertama yang mewakili China pada peringkat PDC di Piala Dunia Darts 2018 Betway apabila tujuh negara lagi mengesahkan pasukan mereka untuk acara yang akan datang. 

Zhou, yang memenangi perlawanan kelayakan Piala Dunia, akan berpasangan dengan peserta tempat kedua Xiaochen Zong apabila kejohanan berlangsung di Eissporthalle di Frankfurt dari 31 Mei - 3 Jun. 

Pemain berusia 26 tahun itu akan menjadi pemain wanita kedua untuk muncul di Piala Dunia Darts, selepas Anastasia Dobromyslova mewakili Rusia pada kejohanan 2010. 

Zhou dan Zong yang berusia 20 tahun - kelayakan Kejohanan Dunia tahun lepas - kedua-duanya berasal dari bandar Dandong yang sama di Wilayah Liaoning, dan pasangan itu akan berusaha untuk memperbaiki kedudukan negara China yang lebih baik dalam pusingan pertama berbanding tahun lepas.

Momo Zhou


China akan disertai oleh empat negara Asia lain di Piala Dunia, yang semuanya telah mengesahkan pasangan mereka untuk bermain di acara itu berikutan pekan kedua PDC Asian Tour 2018.

Manakala rakan Asian yang lain seperti, Jepun akan diwakili oleh Haruki Muramatsu dan Seigo Asada. 

Legenda dart Paul Lim akan sekali lagi bekerjasama dengan Harith Lim apabila Singapura mensasarkan untuk mengatasi kejayaan mereka pada suku akhir kejohanan tahun lepas, yang termasuk kemenangan sensasi ke atas pasangan Scotland, Gary Anderson dan Peter Wright.

Line-up Thailand juga akan kelihatan seperti Thanawat Gaweenuntavong dan Attapol Eupakaree akan berusaha untuk memperbaiki kekalahan pusingan pertama mereka ke Greece pada acara tahun lepas.



#ItsAllAboutDarts

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...