Sila Hubungi 019-2070 466 Jika Tuan/ Puan Memerlukan Perkhidmatan :- Sewaan DartBoard Stand | Khidmat Chalker @ Umpire | Pengelola Pertandingan | Perundingan Kejurulatihan | Pengiklanan Secara Atas Talian. Kami Sedia Membantu !!!

21 July 2017

XPWD vs MP BENTONG

Perlawanan Dart Persahabatan : Pada 20 Julai 2017 lebih kurang jam 09.00 malam bertempat di Ibu Pejabat JKR, Menara PJD Jalan Tun Razak Kuala Lumpur telah berlangsungnya perlawanan persahabatan di antara XPWD dan MP Bentong.

Tujuan perlawanan persahabatan ini adalah untuk menilai kecergasan pemain, membentuk keserasian pemain, mencari kelemahan & kekuatan pasukan, medan eksperimen formasi & taktikal dan mencongak kedudukan percaturan utama pasukan.

Pasukan dart XPWD dan MP Bentong bergambar bersama sebelum perlawanan.

Ucapan pembukan di sempurnakan oleh Encik Nursyah dan disusuli ucapan penyeri majlis oleh Encik Roslan yang mewakili bagi kedua² pihak.

Untuk perkongsian bersama di sertakan keputusan penuh perlawanan.

Tahniah kepada semua yang menjayakan aktiviti ini, selain dapat pengalaman & pengerat silaturahim ianya jugak seperti yang diketahui umum, senaman dan aktiviti fizikal adalah baik untuk tubuh badan serta mempunyai pelbagai faedah yang dapat meningkatkan kualiti hidup.



Sumber : Nursyah

--------------------------------------------------------------------------------


#ItsAllAboutDarts

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...