Sila Hubungi 019-2070 466 Jika Tuan/ Puan Memerlukan Perkhidmatan :- Sewaan DartBoard Stand | Khidmat Chalker @ Umpire | Pengelola Pertandingan | Perundingan Kejurulatihan | Pengiklanan Secara Atas Talian. Kami Sedia Membantu !!!

18 August 2016

AKTIVITI DART DI SMK MATANG HILIR

Tahun 2016 merupakan tahun yang mencabar dan menarik, terutamanya bagi sektor pendidikan. Mencetuskan kelainan dalam era pembangunan sukan.

Dengan dunia yang menjadi semakin global, kita seharusnya memanfaatkan sarana dasar 1Murid 1Sukan mewajibkan setiap murid menyertai sekurang-kurangnya satu aktiviti sukan di sekolah.

Dasar ini diwujudkan untuk memberi akses kepada semua murid untuk mendapatkan faedah dari penglibatan dalam sukan khususnya kepada murid yang kurang atau tidak aktif. Membangunkan sukan sekolah ke arah meningkatkan kadar penyertaan murid dalam sekurang-kurangnya satu jenis sukan di sekolah. Memberi peluang kepada semua murid yang berbakat dan berpotensi untuk digilap ke tahap yang lebih tinggi.

Menjadikan Dart sebagai acara sukan sekolah Antara Rumah adalah langkah bijak demi pembangunan arena ini.
Tahniah kepada Cikgu Wan Zainaudin & semua pelajar yang menyertai Pertandingan Dart antara Rumah Sukan SMK Matang Hilir 2016


Sumber - Rakan Media


#ItsAllAboutDarts

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...