Sila Hubungi 019-2070 466 Jika Tuan/ Puan Memerlukan Perkhidmatan :- Sewaan DartBoard Stand | Khidmat Chalker @ Umpire | Pengelola Pertandingan | Perundingan Kejurulatihan | Pengiklanan Secara Atas Talian. Kami Sedia Membantu !!!

17 March 2016

[ KISAH AKU ] REFLEX POINT

Kisah aku ? yup saje nak kongsi dengan korang. Mungkin ada yang sealiran minat dengan aku. Manalah tau kan.

Kali pertama aku tengok Reflex point ni masa sparring kat Dart Pound. Masa tu ada sorang budak cina pakai...perghh terkezut aku melentik-lentik dart dia lepas baling.

Time tu teringat aku kat mata goyang inul ///8 ciptaan Amindarts hasil tunjuk ajar Somet from Malaysia.

Mata goyang inul ni memang dari dulu aku berkenan di tambahkan lagi bila dapat tahu point versi 2ba pun dah ada keluaran.

Encik google telah memudahkan carian aku. Mekaseh akhirnya aku dapat...

Brand One80 ? mana nak cari ?

Ooooo E-bay pilihan aku setelah semua seller online dart tak jual benda alah ini.

32 hari selepas order barulah Reflex ini sampai ke Malaysia. Bermula dari German singgah ke Lithuana lepak sat kat Hong Kong akhirnya masuk KLIA.

Untuk makluman korang, dua minggu selepas aku order kat e-bay baru aku dapat tahu yang Aura Sports Academy telah menjadi distributor One80.

Adeh...tapi takpe...harga ok takde hal....

Kualiti ?

Hanya aku yang tahu...kikiki
Ini hasilnya.

Setakat ini dah beberapa kali masuk tournament. Hasilnya tidak mengecewakan dan kesedapan hanya member-member terdekat saja yang tahu hasilnya semasa sparring.
( kalau tak mustahil dapat wakil Maksak hehe riak jap ).

p/s - Nursyah XPWD ko jangan screenshot yer hehe

Kombinasi Reflex point 35mm + Wolfram panjang barrel 40mm memang terbaik untuk keserasian si pemakai macam aku ni.

Nampak kesedapan bila memakainya walupun belum penah champion...hehe


Ada 6 alasan kenapa kena pakai Reflex point.

Haaaa ! korang baca sendiri kat kotak tu... 
Ini sahaja koleksi yang ada untuk kegunaan harian.

Dart Paul Lim ?

Huhh ! jangan di tanya...semua dart Paul Lim hanya lah untuk koleksi simpanan...masuk peti dan kunci.

Terima kasih pada yang sudi membaca sampai habis. Ini cerita tiada ilmu tapi hanyalah pengalaman.

Tanpa pengalaman kurang lah ilmu...so aku kongsikan pengalaman ini untuk korang.

#ItsAllAboutDarts

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...