Sila Hubungi 019-2070 466 Jika Tuan/ Puan Memerlukan Perkhidmatan :- Sewaan DartBoard Stand | Khidmat Chalker @ Umpire | Pengelola Pertandingan | Perundingan Kejurulatihan | Pengiklanan Secara Atas Talian. Kami Sedia Membantu !!!

20 November 2015

KEDAI DART & AKSESORI - DR. DARTS

Mencari dart dan aksesori di sekitar lembah klang ? Nah !!! Di kongsikan port terbaru untuk korang mendapatkan barangan tersebut di DR. DARTS.

Ada pelbagai jenis dart & aksesori terdapat di sini, ada barangan soft tip dan ada juga barangan steel tip. Korang pasti rambang mata apabila sampai di sini.

Untuk makluman korang, kedai Dr. Darts ini adalah kedai pertama di Malaysia yang menjual dart second hand. Hampir 200 set dart second terdapat di sini.

Tak percaya ?

Datang dan lihat sendiri....


Untuk korang yang berhajat nak membeli belah dart dan aksesori dengan harga mampu milik, korang boleh ambil alamat ini dan pastikan call dulu taukeh kedai iaitu Mr. Mohan untuk kepastian waktu operasi dan lokasi.

Ulasan Amindarts ?

Kedai dart dan aksesori yang menjanjikan kepuasan kepada pengunjung, stok yang banyak mengikut perkembangan masa kini, pelbagai pilihan, lokasi yang senang di cari, terdapat dua tempat test stroke soft tip/ steel tip dart board dan owner yang sangat peramah. #Support



#ItsAllAboutDarts #Amindarts

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...