Sila Hubungi 019-2070 466 Jika Tuan/ Puan Memerlukan Perkhidmatan :- Sewaan DartBoard Stand | Khidmat Chalker @ Umpire | Pengelola Pertandingan | Perundingan Kejurulatihan | Pengiklanan Secara Atas Talian. Kami Sedia Membantu !!!

17 December 2014

ASAL USUL LOGO AMINDARTS

Tahukah anda macam manakah asal usul logo Amindarts ini tercipta? brader lu lihat gambar diatas, itu lah asal usulnya. Logo Amindarts ini terhasil dari gambar aku (admin Amindarts) sendiri tau. Logo ini bukan logo yang di ciplak dari Incik Google tau. Ini muka sendiri aku edit pakai microsoft publisher je tau ( sebab tak reti guna photoshop photo). Bukan cantik mana pun logo ini, tapi ada gak insan kanina yang rembat logo aku ni padahal itu orang cafe boleh buka, tak kan upah designer 20-30 hinggit pun tak mampu untuk buat logo sendiri. Buat geng-geng Amindarts & pelawat blog aku ini, kalau korang nak copy paste info-info tournament dart yang di postkan dalam blog, korang ambik la tapi jangan la korang nak ciplak plak logo huduh aku ini tau. Ini logo bukan boleh cari makan tapi ini logo trademark Amindarts untuk berkarya demi Sukan Dart Tanah Tumpahnya Darah Ku  #ItsAllAboutDarts

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...