Sila Hubungi 019-2070 466 Jika Tuan/ Puan Memerlukan Perkhidmatan :- Sewaan DartBoard Stand | Khidmat Chalker @ Umpire | Pengelola Pertandingan | Perundingan Kejurulatihan | Pengiklanan Secara Atas Talian. Kami Sedia Membantu !!!

29 August 2013

AKU & DARTS

Tajuk baik punya, aku dan darts ??? tapi cerita tak best...sebabnya aku dah behenti sekejap main dart ni. Bermula dari satu minat tetiba dah tak minat dan kembali ke panggal jalan dan bermula kembali seperti biasa. Nak bermula sikit punya la payah, nak cerita boleh, tapi sampai esok pun tak habis ( lihat fizikal dart tu )...so di pendekkan cerita...aritu dah rehat 3 bulan atas arahan profesional darters aka Sifu...tapi 3 bulan tak jalan jugak....so sekarang ingat bolehlah main dart balik cam dulu tapi ermmm tak boleh lagi yang boleh sekarang...nengok orang main jela....apo la nasib aiii...ishhhhhh.....yang pasti game Maluri dan terhampir MO13 , Makswip , MIAT dan Antara Bahagian JPA  aku pasti jadi penonton sebab aku ambik inisiatif blacklist dart aku ni ( pic kat atas tu ) selama 1 or 2 tahun. Walaupun aku dah tak main dart dalam masa setahun dua ni, korang jangan la risau, amindarts.blogspot.com ini akan sentiasa di updatekan....itu lah al-kesah AKU & DARTS.

1 comment:

ejoy said...

kenapa rehat chor????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...