Sila Hubungi 019-2070 466 Jika Tuan/ Puan Memerlukan Perkhidmatan :- Sewaan DartBoard Stand | Khidmat Chalker @ Umpire | Pengelola Pertandingan | Perundingan Kejurulatihan | Pengiklanan Secara Atas Talian. Kami Sedia Membantu !!!

31 July 2013

Darters !!! Sila Ambil Perhatian

Post ini bukan hendak mengaibkan orang tapi sebagai peringatan bersama supaya kita berhati-hati selepas ini. Kalau pandai pinjam kene la pandai pulangkan. Mudah saje...tak payah nak bagi orang sakit hati dan bermusuh. Setakat ini 3 orang darters telah mengaku memberi pinjaman wang kepada seorang individu yang sama ( darters jugak ). Peminjam janji nak bayar balik hutang tapi sampai sekarang tinggal janji. Saya amat kenal dengan darters ini...dengan saya lima kali die cuba nak pinjam, tapi saya tak bagi sebab saya kenal perangai die, perangai die yang suka meminjam wang dan amat susah nak bayar balik, saya dapat tahu pun semasa  kitaorang sama-sama dalam satu team dart dahulu. Harapan saya pada semua darters, berfikirlah sejenak sebelum nak bagi pinjam wang pada kawan @ darters yang baru kenal macam ni. Be Careful !!!











*** Apa sebab anda main dart ??? nak bersukan ??? nak menang tournament??? tambah kenal ??? tambah musuh ??? jawapan ada pada anda...fikirkanlah....pis no woooo bro...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...